środa, 8 grudnia 2010

Za horyzontem cz. 10 - Gruzja


Zapraszamy na slajdowisko poświęcone wyprawie do Gruzji, której celem był trekking po górach Kaukazu! O tej odbytej w 2009 r. podróży samochodowej przez Europę i Azję opowiedzą Jadwiga i Aleksander Gładysz z Mielca.

To, że Gruzja jest krajem magicznym będą przekonywać nie tylko relacje, ale i zdjęcia! Fotoreportaż, który zobaczymy 16-tego grudnia, w ubiegłym roku zdobył główną nagrodę w konkursie na portalu www.odyssei.com.

Wstęp wolny! Zapraszamy!

Oto link do galerii zdjęć naszego podróżnika i fotografa: www.alexgladysz.com

2 komentarze:

  1. Trzeba wybrać się koniecznie :) Poza nazwą TBILISI i jedną zasłyszaną legendą, nie wiem jak wygląda Gruzja, tym bardziej jeśli wg podróżników jest - magiczna...

    A wg legendy, było Gruzinom powiedziane: „Kiedy inni kłócili się i walczyli o ziemię, wyście bawili się i pili wino. Podzieliłem już cały świat. Został mi tylko mały, ale najpiękniejszy jego zakątek. Chciałem go zostawić dla siebie, ale spodobaliście się mi i Wam go oddaję...” - Czy mówi ona choć trochę o krajobrazie i obyczajach tego wspaniałego narodu? Może przekonamy się razem podczas slajdowiska ZA HORYZONTEM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne! - ale tym bardziej ciekawi mnie Albania, bo wg legendy dla nich to już w ogóle zabrakło i ten rozdający zabrał ich do siebie, by tam się urządzali:)
    Może dojedziemy kiedyś i do Albanii ze slajdowiskami??? Co prawda Piotr Bujak już dojechał, ale mnie nie było:(

    OdpowiedzUsuń